
Microsoft Dynamics 365 Business Central integration till SuperOffice
Vår integration mot Microsoft Business Central följer vår princip när vi gör ERP integrationer. Det skall vara enkelt att skapa nya kunder i Business Central från SuperOffice. Som användare skall man enkelt kunna göra vissa uppdateringar och synkronisera dessa. På kundnivå vill man gärna kunna se detaljer om existerande orders och fakturor och vilken status de har. När man jobbar med offerter i SuperOffice skall man kunna använda artikelregistret i Business Central om man vill det. Jobba enkelt med att bygga upp offerterna i SuperOffice, få en signatur på offerten och skapa sedan enkelt en order i samma gränssnitt. Undvik dubbelarbete och att det blir fel avseende priser eller annan relevant information.
Nyckelfunktioner
Skapa kund i Business Central
Skapa kontakt i Business Central
Uppdatera Business Central/SuperOffice
Få översikt på historiska ordrar/fakturor
Sök och jobba med artikelregistret
Skapa orders i Business Central
- Appen läggs automatiskt till i din Superofficemiljö.
- Kontakta i-Centrum för pris per användare och månad sales@i-centrum.se
- Antalet användare är oberoende av antalet användare i Superoffice.
- Betalnings sker i förväg med 12-månadersprenumeration som standard
- Du godkänner våra generella integritetsvillkor på denna sida: i-Centrum Privacy
- Alla SuperOffice användarplaner.
Developer Tools
Att Business Central standard API kan användas, anpassningar i Business Central kräver anpassningar av integrationen
i-Centrum kommer att lagra information om er Superofficemiljö för att kunna skicka fakturor
i-Centrum kommer att lagra Superoffice användar-ID för alla användare av appen




